miércoles, 23 de mayo de 2012

Dia ...

Ja no sé quin dia és, el que vull dir es que no sé quants dies porte amb açò de refrescar-me el poc anglès que tenia aprés. Lo que si que sé és que m'està costant molt, més del que imaginava. A les classes d'anglès (que m'encanten i no vull que acaben) és ridícul com queda patent que no puc mantindre una conversa ni mig decent. No obstant m'he decidit a pensar que quan este estiu arribe a Edinburgh, entendré lo necessari per a sobreviure...de tota manera, no vaig sola, i això és algo que m'anima molt a seguir! A pesar del discurset, estic molt feliç d'haver pres la decisió d'anar-me'n i cada vegada que veig que queden menys dies tinc un somrís automàtic.

Ya no sé que día es, lo que quiero decir es que no sé cuántos dias llevo con esto de refrescarme el poco inglés que tenía aprendido. Lo que sí que sé es que me está costando mucho, más de lo que imaginaba. En las clases de inglés (que me encantan y no quiero que terminen) es ridículo como queda patente que no puedo mantener una conversación ni medio decente. No obstante, he decidido pensar que, cuando este verano llegue a Edinburgh, entenderé lo necesario para sobrevivir...de todas formas no voy sola, eso es algo que me anima mucho a seguir! A pesar del discursito, estoy muy feliz de haber tomado la decisión de irme y, cada vez que veo que quedan menos dias, tengo una sonrisa tontuna automática.

No hay comentarios:

Publicar un comentario